dimarts, 8 de març del 2011

LA ROSA DEL PORT



VALS MARINER
Musica i lletra de Josep Lluis Ortega i Monasterio



Ja arriben les barques velles
ja venen les traineres,
ja ve la meva estimada,
Rosa del Port.

Avui és la Festa del Carme,
la verge mes marinera,
li portarem a la barca,
roses d'amor.

I si no vols venir amb mi
empordanesa del cor,
pensa que lluny de la cala,
el mon s'acaba per tú i jo.

La Rosa del Port quan surt a la mar
les blanques gavines la van voltejant,
els braços alçats,
adeu cridem tots,
i jo que t'envio els petons,
de dos en dos.

Quan vinguin les orenetes,
quan torni la primavera,
veurem damunt de la prada,
les flors de maig.
I tú tan engrescadora,
cantarina i riallera,
vindràs per sempre estimada,
al meu costat.

Vine, retorna i tindrem,
flors de ginesta al torrent,
amorosits a la cala,
caient la tarda, al sol ponent.

La Rosa del Port quan surt a la mar
les blanques gavines la van voltejant,
els braços alçats,
adeu cridem tots,
i jo que t'envio els petons,
de dos en dos.

Aquí podeu veure un vídeo d'aquesta estupenda cançó interpretat per el grup d'havaneres "Barca de Mitjana"

1 comentari: