dimarts, 8 de març del 2011

CANÇO D'AMOR I DE GUERRA - EN EL VALLESPIR


El Vallespir és una comarca de la Catalunya Nord, amb capital a Cèret. Limita amb les comarques de l'Alt Empordà (al sud-est), la Garrotxa (al sud), el Ripollès (al sud-oest), el Conflent (al nord-oest) i el  Roselló (al nord-est).


Llargs de la sardan de "Cançó d'amor i de guerra"
Música : Rafael Martínez Valls
Lletra: Ll. Capdevila i Victor Mora

En el Vallespir
la vida del meu cor,
un jorn va sentir
les glòries de l'amor.

Terra bella, terra nostra
terra de l'amor sens fi,
llum tota bellesa,
de bonic florir.

Dolça terra jo t'estimo
i amb el cor tot abrandat
terra meva jo proclamo
mon amor mai igualat..

Dolça terra jo t'estimo
i amb el cor tot abrandat
terra meva jo proclamo
mon amor.


Per tu ma vida serà l'alegria
del goig de l'amor
terra nostra ta preuada formosor
tingui sempre la besada
del meu cor.



Terra nostra, terra aimada
per a tu la flor millor,
per al Sant les flors boscanes
per a tu la flor del cor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada