dijous, 10 de març del 2011

ACUDITS DE CATALANS




Sabeu que li diu un xino a una catalana després de tenir sexe???
- ¡Caldas de Malavella!!

Aixó són dos amics que es troben el set de gener i li diu un a l'altra:
-Hola Pepet...que tal?, què t´han portat els reis mags?
-Doncs m'han portat un quilo de heroïna, d os quilos de cocaina i un parell de sacs de marihuna.
- La ostia, nano !! Perô a qui collons has enviat la carta?
- Directament als camells...jo passo de la monarquia....soc republicà.

Això és un pare que li diu al seu fill:
- Jordi, veu a dir-li al veí que ens deixi el martell per a clavar un clau.
El Jordi va al veí i torna de seguida.
- Papa, diu el veí que no ens deixa el martell, per que se li gasta.
- Nen, ¡que agarrats que són alguns!. ¡Va, camina, i treu el nostre!.

És un senyor que se li mor la dona fora de Catalunya i va a la funerària a demanar que li posin l'esquela i diu:
- Vull posar una esquela en el periòdic.
- I que vol posar?
- Vull posar "Montserrat va morir"
- Senyor, les primeres 6 paraules són de franc...
El senyor pensa i diu:
- Ah, si? Doncs posi "Montserrat va morir. Venc Opel Corsa" .


Quina diferència hi ha entre un basc, que amb l'edat es queda calb, i un català que li succeïx el mateix?
Que el basc es compra una txapela (boina) i el català ven la pinta.


Un circ passeja per les rambles i s'escapa un lleó.
La gent corre espantada a refugiar-se, quan un home apareix amb ganivet en mà i després d'una dura baralla, acaba amb l'animal; de seguida apareixen les càmeres de TV3 i el periodista pregunta a l'heroi:
-Vostè és de Barcelona,no...?
-PUES LA VERDAD QUE NO...
-Però viurà vostè en Catalunya, no...?
-TAMPOCO...
-Està casat amb una catalana...?
-NO,NO....
-D'on és vostè..?
-SOY ESPAÑOL, DE MADRID.
A l'endemà,en els periòdics de Barcelona:
"SALVATGE MADRILENY MATA LLEÓ INDEFENS EN LES RAMBLES "


Un català parlant al seu fill:
- Aquest rellotge va pertànyer al meu rebesavi. Del meu rebesavi va passar al meu besavi, del meu besavi al meu avi, del meu avi al meu pare, del meu pare per mi, i ara vull que passi a tu. T'ho venc. 

Un català que està arrencant el paper pintat de la seva casa, és visitat per un amic:
- Què, redecorant la casa?
- No. De mudança.

Un català que està agenollat en un toll, amb els braços arremangats.
- Però que fas?
- Que s'han caigut 2 euros i els estic buscant.
- Per 2 euros! Si s'haguessin caigut 50 euros...!
- És que llavors em bec el toll sencer, tio!

Taxi  quant em cobraria per dur-me a Sarrià?
-20 euros
-I per la maleta?
-Per la maleta gens, és gratis.
-Doncs dugui'm la maleta que jo vaig amb autobús.

En una masia, un matrimoni de pagesos ancians veuen aparèixer un OVNI.
Surten dos extraterrestres, un baró i l'altre femella, i els proposen als pagesos intercanviar les parelles com estudi científic de comportament sexual.
Al matí següent, els extraterrestres es marxen.
Llavors ell li pregunta a ella:
-Que va passar?
-Em va dir que li estirés de les orelles, i com més li estirava, més li creixia el penis. Ho he passat fantàstic!
I ella li pregunta a ell:
-I tu, com ho has passat?
-La dona extraterrestre s'ha passat tota la nit llençant-me de les orelles fins a just l'hora d'anar-se.¡Que fàstic!

Escolti cambrer! Això és una gamba? Li falta un ull, una pota, el bigoti!
-Perdoni senyor, però és que vénen de Palamós, en caixes, i es peguen.
-Doncs posi'm la qui ha guanyat, caray!

Un matrimoni passejant pel carrer. De sobte, ella es queda mirant l'aparador d'una joieria, i li diu al marit:
-¡Mira "carinyo", aquest és el collaret amb el qual somni des de fa anys!.
-Doncs nena, ¡més val que no et despertis!.

Com ficaries 300 catalans en una cabina telefònica.
-Llençant dintre un euro

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada