dimarts, 8 de març del 2011

QUAN JO TENIA POCS ANYS


Quan jo tenia pocs anys
el pare em duia a la barca
i em deia: - Quan siguis gran,
no et fïis mai de la calma
no et fïis mai de la calma
que és mare del temporal.

Bufa mestral ben fort,
inflalà bé la vela
que arribarem a port
i allà veurem la Pepa, 
Ai!Ai, la Pepa, 
Ai, Ai mon amor.

El cel estava estrellat
la lluna plena mirava,
la barca no en dava un pas
i jo tampoc m'hi esforçava
i jo tampoc m'hi esforçava
la barca no en dava un pas

Bufa mestral ben fort, ...

Quan arribarem a port
allà hi trobarem la mare,
ella n'estava plorant
sense saber allà on paravem.

Bufa mestral ben fort, ...

Quan arribarem a port
allà hi trobarem la mare,
ella n'estava plorant
sense saber allà on paravem.
sense saber allà on paravem.
la mare estava plorant

Bufa mestral ben fort, ...



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada