dimarts, 8 de març del 2011

LA BELLA LOLA

La bella Lola és una havanera de les mes antigues que es coneixen. Pot ser al costat d'El Meu Avi una de les més populars en les típiques cantades d'havaneres d'estiu de Catalunya.
Els 
Cantaires de Sant Iscle la tenen en el seu repertori i la canten sempre en els seus concerts d'estiu en Sant Iscle de Vallalta, Vallgorguina, Santa Susana i Arenys de Munt
Aquí teniu la lletra i els acords de guitarra, perquè us animeu a tocar-la.


LA BELLA LOLA


Cuando en la playa mi bella Lola
su lindo talle luciendo va,
los marineros se vuelven locos
y hasta el piloto pierde el compás.

¡Ay qué placer! sentía yo,
cuando en la playa sacó el pañuelo
y me saludó,
pero después se acercó a mi,
me dió un abrazo y en aquel acto
creí morir.


Do
Después de un año de no ver tierra
..........................................Sol7
porque la guerra me lo impidió,
.......................................................Do
llegué hasta el puerto donde se hallaba.
....................Sol7...............Do
la que adoraba mi corazón


.............Sol7.............Do
Ay que placer, sentía yo
..........................Sol7
cuando en la playa,
.........................................Do
sacó el pañuelo y me saludó,
................Sol7 ...................Do
pero después, se acercó a mi
...................Sol7
y en un abrazo,
....................................Do
en aquel lazo, creí morir.


Do
La cubanita lloraba triste
...................................Sol7
al verse sola y en alta mar
...........................................Do
y el marinero la consolaba
.........................Sol7................Do
no llores Lola, no te has de ahogar.


.............Sol7................Do
Ay que placer, sentía yo
........................Sol7
cuando en la playa,
.......................................Do
sacó el pañuelo y me saludó,
................Sol7 ..................Do
pero después, se acercó a mi
...................Sol7
y en un abrazo,
...................................Do
en aquel lazo, creí morir.

La cubanita tenía un hijo,
y aquel panchito se le murió
y el marinero la consolaba
no llores Lola que aquí estoy yo.

¡Ay que placer! sentía yo....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada